«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Dota 2 – 4 November 2021 برای کامپیوتر

بازدید: 4,781 بازدید
دیدگاه: 3
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 13 آبان 1400
کاور بازی Dota 2

دانلود بازی Dota 2 – 4 November 2021 برای کامپیوتر

بازی Dota 2‎ – دوتا 2 یک بازی ویدئویی در سبک بازیهای آنلاین چندنفره (Multiplayer Online Battle Arena) به اصطلاح Moba هست که برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، مک‌اواس و لینوکس منتشر شده‌است. واژه Dota خلاصه شده از Defense of the Ancients به معنی دفاع از ساختمان باستانی است. هر تیم که بتواند ساختمان دشمن یا ancient را از بین ببرد، برنده است.

آپدیت تا تاریخ 4 نوامبر 2021 اضافه شد

Dota 2 بازی چند نفره آنلاین در یک محیط گرافیکی سه بعدی (3D) با الگو:گرافیک ایزومتریک است که در ابتدا یک نقشه (map) از بازی وارکرفت بود (از سال 2003 میلادی) و توسط eul ایجاد شده بود که دو تیم با پنج بازیکن، به عنوان Radiant‎ و Dire‎ به رقابت می‌پردازند. هر بازیکن یکی از 119«قهرمان» را انتخاب می‌کند که هر یک توانایی‌های منحصر به فرد و سبک مبارزه متفاوتی دارند. در آغاز رقابت تمام قهرمانان دارای سطح یک می‌باشد، در طول بازی با مردن هر یونیت سطح هیرو افزایش میابد. هر زمان که قهرمان یک سطح ارتقا یافت، می‌تواند یک توانایی جدید را باز کند یا آن‌ها را ارتقا دهد. قهرمان‌ها به صورت کلی در چند دسته strength, agility, intelligence دسته‌بندی می‌شوند. همچنین در این بازی به دلیل آپدیت‌های فراوان نمی‌توان در آن از مپ هک (MH) استفاده کرد و خیلی قابلیت‌های دیگر که در آپدیت‌های روزانه یا هفتگی به بازی اضافه می‌شود. این بازی در نرم‌افزارهای استیم، یوپلی و دیگر نرم‌افزارها به‌صورت آنلاین قابل نصب می‌باشد.همچنین قسمت خرید بازی هیچ تاثیری در بازی ندارد و فقط بر روی ظاهر بازی تاثیر می گذارد.در بازی شما این قابلیت را دارید که با افراد دیگر حرف بزنید و بازی را جلو ببرید. بازی دارای قسمتی است که شما میتوانید با خرید Item‎ های مختلف برای شخصیت خود قدرت سرعت و… آنها را بالا ببرید و شخصیت خود را قویتر کنید، همچنین هرکدام از آنها هم قابلیت خاصی دارند می توانید در هنگام بازی از آنها استفاده کنید.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 or newer
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8600/9600GT, ATI/AMD Radeon HD2600/3600
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

راهنمای نصب

1. ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2. به صفحه رسمی بازی Dota 2 در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

3. دیتای دانلودشده خود از مگ بازی را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

4. فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : NOV-04-2021
  • پلتفرم: ویندوز
  • نیاز به اینترنت: بله
  • حجم فایل : 16 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. Ssssssssssss
    07 دی 1400

    سلام افلاین میشه؟

  2. رضا
    03 خرداد 1400

    سلام ببخشید من دوتا 2 رو دانلود کردم و به سیستمم هم میخوره ولی وقتی میرم تو بازی یه ویدیو میاد بعد میگه ولکام بعد میپره بیرون از بازی میدوید
    مشکل از کجاست؟

    • امیر
      05 دی 1400

      اینجا وللش برو steam نصب کن از اونجا دانلود کن شیکو مجلسی میاره برات

کانال تلگرام ما