«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Need for Speed Heat برای کامپیوتر – نسخه DODI

بازدید: 23,954 بازدید
دیدگاه: 8
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1399
18 مهر 1400 در 12:19 ق.ظ
دانلود بازی Need for Speed Heat برای کامپیوتر - DODI

دانلود بازی Need for Speed Heat برای کامپیوتر

Need for Speed Heat یک بازی ویدئویی در سبک کورسی است که توسط Ghost Games توسعه یافته و به‌وسیلهٔ Electronic Arts و در سال 2019 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

Need for Speed Heat-DODI

بازی Need For Speed Heat در بهترین حالت هم کیلومترها با نسخه‌های تحسین شده سری چون Most Wanted فاصله دارد اما این اولین بار در 5 الی 6 سال اخیر است که گوست گیمز با هیت جفت پایش را از روی ترمز برداشته و کمی پدال گاز را فشار می‌دهد. اگر نسخه‌های قدیمی‌تر و دوران طلایی مجموعه بازیهای Need For Speed را تجربه کرده باشید، Heat یکی از آن نسخه‌هایی نخواهد بود که داستان و کاراکترهایش بعدها در ذهنتان باقی بماند اما احتمالش هست که روزی در صحبت با گیمرهای نسل جدیدتر بگویید هیت همان شروعی بود که نید فور اسپید برای ایستادن روی پایش به آن نیاز داشت. حال با تجربه بازی Need For Speed Heat باید اعتراف کرد که گست گیمز حداقل می‌داند چطور برخی از اشتباهات گذشته‌اش را تکرار نکند. بیاید از بزرگترین ضعف نسخه قبلی یعنی Payback‌ شروع کنیم: لوت باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای. همانطور که الکترونیک آرتز هم پیش‌تر وعده داده بود، در هیت هیچ خبری از لوت باکس‌ها و آیتم‌های این شکلی نیست. برای خرید اتومبیل‌ها، شخصی‌سازی و ارتقا آن‌ها و هر کار دیگری میان‌بری وجود ندارد.

Need for Speed Heat از نظر گرافیک بصری غنی است. بازی در شهر Palm City جریان دارد که پر از مناظر شهری و روستایی زیباست. طراحی ماشین‌ها هم بسیار پر جزئیات و دقیق انجام شده، تنها مسئله‌ای که مقداری آزاردهنده به نظر می‌رسد براق بودن بیش از حد رنگ ماشین‌ها است. بطوری که اگر رنگ ماشین را روی متالیک معمولی تنظیم کنید به حدی براق است که رنگ مورد نظر اصلا به چشم نمی‌آید، بنظر می‌رسد طراحان گرافیکی بازی بیشتر دنبال قدرت نمایی گرافیکی بودند تا ارائه یک تجربه بصری زیبا. از نظر گرافیک فنی هم بازی خیلی مشکل خاص و افت فریم زیاد ندارد، البته در تصادفات یا در صحنه‌های شلوغ و پربرخورد افت فریم حداقل در این نسل، در بازی به بزرگی HeatNeed for Speed Heat اجتناب ناپذیر است، اما واقعا این افت فریم محصوص و آزاردهنده نیست و نکته منفی از بازی به حساب نمی‌آید.

 


مطالب مرتبط


 

فرانچایز Need for Speed معمولا در روایت داستان همیشه سینوسی رفتار کرده است، برخی از نسخه‌های بازی به شدت داستان جذاب و گیرا و درگیرکننده‌ای دارند و برخی نسخه‌های دیگر مثل Need for Speed Heat فقط برای خالی نبودن بازی داستان سطحی و سبکی را ارائه می‌دهند. بازی داستان گروهی از جوانان شهر Palm City را روایت می‌کند که اقدام به برگزاری مسابقات شبانه و غیرقانونی می‌کنند. همان ابتدای بازی پلیس موفق به کنار زدن و حذف این گروه می‌شود و حالا شما در نقش یک تازه وارد باید وارد این گروه شوید و دوباره به مسابقات شبانه رونق و جذابیت ببخشید. داستان بازی عملا چهارچوب و فرم یک داستان‌سرایی مناسب را ندارد و شخصیت پردازی‌ها کاملا سطحی و گذرا هستند و ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌های بازی مقداری سخت و دشوار است. Need for Speed در سال‌های قبل به همه نشان داد که حتی در سبک اتومبیل‌رانی هم می‌توان داستانی ارائه داد که بازیکنان را به وجد بیاورد مثل سری Most Wanted یا حتی Undercover. انتقادی که خیلی‌ها، از جمله مقامات دولتی به بازی گرفتند، خشن و منفور نشان دادن پلیس‌ها در بازی بود که این انتقاد توسط تیم توسعه دهنده بی‌جا و غیرمنطقی خوانده شده است.

 

دانلود بازی Need for Speed Heat برای کامپیوتر نسخه DODI با کرک معتبر و فوق فشرده با لینک مستقیم پرسرعت و نیم بها از سایت مگ بازی.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10

Processor (AMD): FX-6350 or Equivalent

Processor (Intel): Core i5-3570 or Equivalent

Memory: 8 GB

Graphics card (AMD): Radeon 7970/Radeon R9 280x or Equivalent

Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 760 or Equivalent

DirectX: 11 Compatible video card or equivalent

Online Connection Requirements: 320 KBPS or faster Internet connection

Hard-drive space: 50 GB

راهنمای نصب

1. ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما به صورت کامل غیرفعال است. سپس فایل های فشرده را با آخرین نسخه نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید.

2. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید.


نحوه رفع مشکل زبان انگلیسی در بازی:

ابتدا کاملا مطمئن شوید که کرک بازی را اعمال کرده اید. بازی را یک بار اجرا کنید و اگر مشکل زبان انگلیسی داشتید، فایل فیکس زبان انگلیسی را دانلود کنید و در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید. بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2019
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 22 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4/5 - (4 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. sasan
    06 آذر 1402

    روی سیستم زیر در رزولویشن 1080 روی هارد SSD به راحتی اجرا شد روی بالاترین تنظیمات :
    I7-3770
    8gb ddr3
    XFX RX 580 8gb

  2. Mohammad Yasin
    10 تیر 1402

    سلام و خسته نباشید من بازی رو نصب کردم ولی همین که اجرا میکنم میپره بیرون میدونید راه حلش چیه؟

  3. محمد
    19 اسفند 1401

    سلام خدمت سایت خوبتون
    من بازی رو بدون هیچ مشکل نصب و اجرا کردم
    اما بازی روی هر حالتی پر از لگ هستش
    راه حلی براش وجود نداره?
    سیستمم ram 16
    Rtx 3060 Laptop
    I5 11400h
    512 ssd nv
    Windows 11

  4. علی
    05 دی 1401

    ببخشید میخاستم بدونم که توی فایل های دانلود
    نوشتین کرک نهای سالم یعنی بعد کرک هشتم باید اونو دانلود کنیم؟

  5. عرفان سیاوشی
    19 آبان 1401

    سلام دوستان من یک مشکل خیلی بزرگ با نسخه کرک شده این بازی دارم. این بازی فقط توسط CODEX کرک شده که البته یک گروهی به نام ShivShubn همون کرک CODEX رو برداشته به اسم خودش زده که من هردوتا کرک رو امتحان کردم. و خب ریپک هم شده توسط DODI و InsaneRamZes و ElAmigo و… مشکل اینجاست که وقتی تعقیب پلیس یا همون Chase شروع می‌شه، گیم‌پلی بازی برای چند ثانیه اصلا قفل می‌شه و به همین ترتیب وقتی شما فرار می‌کنی یا Escape می‎‌شه هم مجدد برای چند ثانیه کلا بازی قفل می‌شه. من گرافیکم RTX 3060 هست و گرافیک رو تا آخر پایین آوردم با هدف دیباگ کردن، اما متأسفانه همچنان این مشکل ادامه داره. لطفا یه نفر کمکم کنه…

    • به کس
      21 آذر 1401

      ببین تو همین گرافیکی و سیستمی داری بهتره هزینه کنی بازی اورجینال بخری چون سیستمت کششو داره من الان 5520 مدل2019 دارم باهاش برترین بازیا رو دارم و اگر کرک میزنی نسحخ پرحجم ترو دانلود کن

  6. mmad
    27 مهر 1401

    این بازی به هیچ عنوان روی CPU AMD FX اجرا نمیشه دوستان الکی دانلود نکنید . بازی آپدیت جدید داره که این مشکل رفع شده اما کرک نشده متاسفانه !

  7. Mardin
    13 خرداد 1400

    با سلام

    من این بازیو تویه یک سایت دیگه دانلود کردم همه کاراشو انجام دادم کرک و پیش نیاز و غیره
    میرم تو بازی یه لحضه صحفه سیاه میشه و میپره بیرون بازی گفتم این نسخه هم اینجوریه که شما قرار دادین میخوام دانلود کنم

    میر

کانال تلگرام ما