«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Insurgency Sandstorm برای کامپیوتر

بازدید: 5,599 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1400
دانلود بازی Insurgency Sandstorm برای کامپیوتر

دانلود بازی Insurgency Sandstorm برای کامپیوتر

بازی «Insurgency»، که در ابتدا تحت قالب یک ماد برای «Half-Life 2» وجود داشت، در طول این چند سال توانسته بود با گیم پلی واقع گرایانه و به دور از حس آرکید امثال Call of Duty طرفداران زیادی پیدا کند. حال پس از 4 سال و انتظارات و تاخیرهای فراوان بالاخره دنباله‌اش یعنی Insurgency Sandstorm برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. در ادامه این نقد، می‌خواهیم توضیح دهیم که چرا Sandstorm یکی از برترین شوترهای چند نفره چند سال اخیر بوده و تجربه یا حداقل امتحان آن برای طرفداران بازی‌های چند نفره واجب است.

Insurgency Sandstorm-SKIDROW

Insurgency Sandstorm در کنار تنوع بالای سلاح‌هایش، شخصی‌سازی‌های بسیار زیادی را هم چه از نظر ظاهری و چه از نظر کاربردی برای شما فراهم می‌کند. برای هر سلاح، آیتم‌های مختلف زیادی فراهم شده است که می‌توانید بسته به نیازهایتان از آن استفاده کنید. در کنار این، آیتم‌های حمل کردنی مثل جلیقه‌ها و نارنجک‌ها نیز انواع مختلفی دارند که بسته به کلاسی که انتخاب می‌کنید، تعداد مشخصی از آن‌ها قابل حمل هستند. تازه، باید توجه داشته باشید که سنگینی چیزهایی که حمل می‌کنید روی حرکت شما تاثیر دارند و بیشتر از یک اندازه مشخص قادر به حمل تجهیزات نخواهید بود. از طرفی، شخصی‌سازی ظاهری هم از جنسیت کاراکتر اصلی و لباس و کلاهش بگیرید تا اجزای مختلف صورت قابل تغییر هستند و در این بین آیتم‌هایی نیز با افزایش سطح به شما اهدا می‌شوند. خوشبختانه بازی در زمینه آیتم‌ها، به ویژه آن‌هایی که مربوط به سلاح‌ها می‌شوند، چندان خساست به خرج نداده است و موارد مهم آن‌ها از همان سطوح ابتدایی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرند.

 


مطالب مرتبط


 

یکی از نکات بازی Insurgency Sandstorm که باعث شده این بازی یک بازی مهیج و جذاب باشد، نداشتن یک‌سری گزینه‌ها است. دقیقا منظورمان از نداشتن گزینه چیست؟ این بدان معناست که در طول بازی، بازیکنان هیچگونه نقشه‌ای برای بررسی موقعیت جغرافیایی‌شان ندارند. همچنین هیچ نشانه‌ای که آن‌ها را از تعداد گلوله و سلاح‌هایی که دارند باخبر کند، وجود ندارد. یک نکته دیگری که در این بین قرار دارد و از اهمیت بالاتری برخوردار بوده، نبودن Health Bar یا همان جدول و ستون جان و سلامت کارکتر است. این بدان معناست که بازیکنان باید مراقب عملکردشان در طول بازی باشند و تا جایی که می‌توانند باید از آسیب و ضربه دیدن جلوگیری کنند. به‌دلیل نبودن هیچ نشانه‌ای از سطح جان کارکتر، بازیکنان باید بسیار بر این مورد تمرکز داشته باشند تا مبادا کشته شوند. این ویژگی از بازی بسیار مشابه عنوانی به نام Day of Infamy است. در این بازی نیز هیچ گزینه و نشانه‌ای از سطح جان، تعداد گلوله و مهمات و همچنین مپ و نقشه در بازی وجود ندارد.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 (64 bits)

Processor: Intel Core i5-4440 (3.10GHz)/AMD FX-6300 (3.50GHz)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760/AMD Radeon HD 7970

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2018
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 22.6 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

کانال تلگرام ما